Saturday, September 12, 2009

BARNEY AND FRIENDS..

‘I love you.., you love me..’ Haa.., korang ingat x ini lagu ape..? Inila lagu Barney. Eh.., ape kene mengena lagu nie ngan idup aku ea..?? Utk pengetahuan korang.., lagu nie aku dengar tiap2 minggu. Kat mane?? Kat mane lagi.., kat megakidz la. Kat sini, tiap2 minggu hari sabtu dan ahad mesti ada birthday party. Kadang2 sampai 4-5 party kene handle. Ini depends pada permintaan la.. Kek, makanan, hadiah, hiburan.., sume megakidz sediakan. Customer cume order je nak ape, makan ape, bile, budget cm ne.. Sume boleh dirunding.. Pasal Barney 2.., setiap kali ada birthday party, pasti ada barney. Pekerja megakidz la yg akan masuk dlm patung barney 2. Best tau.. Teringin gak aku nak jadi org kat dlm patung barney 2. Tapi tak berkesempatan., sebab aku ditugaskan jage budak2.. Lagipun barney 2 dahla besar, berat, panas pulak dlm 2.. Kalau aku masuk.., hermm korang bayangkanla.. Dgn badan aku yg kecik nie, nanti terbalik jugak barney 2.. Kakaka..!!! Selain kene jage budak2.., aku jugak ditugaskan jage PS2. Sape nak maen, bayar dulu ea.. Selain 2 aku kene jage cinema. Hari2 keje aku kene on cinema nie. Nak tau cite ape?? Ala.., nie panggung wayang utk budak2 je.., takde la cite yg up 2 date mcm cinema betol. Hari2 nak pasang cite, suke hati aku je la nak pasang cite ape pun. Janji aku dah on. Orang nak tengok ke tak nak tengok, lantakla.. Tapi kalau nak bagi ramai budak masuk cinema, aku bukak je cte MR.BEAN. Aku ulang2 banyak kali pun, budak2 tu tetap tengok. Kakaka..!!!

No comments: